Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Vásárlási feltételek

ÜZLETSZABÁLYZAT

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: "ÁSZF") határozzák meg a www.amnesiaoutletshop.hu weboldal (a továbbiakban honlap) felhasználásának a feltételeit, illetve a honlapon elérhető szolgáltatást igénybe vevők (továbbiakban: Felhasználó/Vásárló) részére irányadó szolgáltatási feltételeket. A honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, amelyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, a honlapon elérhető tájékoztatók adják. A Felhasználó a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételeket. Kérjük, hogy az oldal használata előtt figyelmesen olvassa el a jelen dokumentumot!


A szerződés tárgya

A szerződés tárgya a www.amnesiaoutletshop.hu weboldalon található webáruház (a továbbiakban AMNESIA OUTLET webáruház), amelyen keresztül a Kereskedő termékeit értékesíti, tehát a Kereskedő valamennyi – a honlapon megjelenített – árucikkének (a továbbiakban: Termék) online adás-vétele. A Termékek tulajdonságait, jellemzőit az árucikkhez tartozó konkrét oldalon ismerheti meg. A termékek adatait, jellemzőit a Kereskedő a legjobb tudomása szerinti információk alapján tölti fel, azok valóságtól való kisebb eltérésért felelősséget nem vállal.

A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely az AMNESIA OUTLET webáruházon keresztül történik. Az AMNESIA OUTLET webáruházban történő vásárlásra az "Elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény" ("Ekrtv."), valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet (Korm.rendelet) irányadó.
 

Az eladó

Az eladó minden Termék vonatkozásában a BEKK X2 Kft.
Kereskedő neve: Bekk X2 Kft.
Székhelye: 1064 Budapest Podmanicky 71.
Fióktelepei: 2051 Biatorbágy, Budaörsi út 4., 4090 Polgár, Hajdú út 52.
Ügyintéző neve: Kun Zoltán
Mobil: 0630 338 2880
Telefon: 06-1-269-2246
E-mail cím: outlet@amnesia.hu  

Nyilvántartja a Fővárosi Törvényszék Cégbírósága Cg. 01-09-714347 cégjegyzékszámon
Alapítva 2003. május 20-ai bejegyzéssel 2003. január elsején kelt létesítő okirattal
Adószám: 13007887-2-42
Kamarai tagság: Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara
Tárhelyszolgáltató adatai: ShopRenter.hu Kft

4028 Debrecen, Kassai út 129.

 

A SZERZŐDÉSKÖTÉS TECHNIKAI LÉPÉSEI

Regisztráció

Az AMNESIA OUTLET webáruházban kizárólag regisztrált Felhasználó vásárolhat Termékeket. Regisztrálni a regisztrációs adatlap kitöltésével, vagy a Facebook fiók használatával lehetséges. A regisztráció során regisztrációs adatlapot egy létező e-mail címmel, vezeték- és keresztnévvel és egy jelszó megadásával szükséges kitölteni. Facebook fiók használata esetén az e-mail cím és a Facebookon használt jelszó megadása szükséges. A regisztrációval a kereskedő számára hozzáférhetővé válik a felhasználó profilképe, Facebookon használt neve és e-mail címe, azonban jelszava megismerhetővé nem válik. A regisztrációt követően tudja az AMNESIA OUTLET webáruház a Felhasználóinak biztosítani a Termékek vásárlásához, a korábbi vásárlások megtekintéséhez és a megadott adatok módosításához szükséges hozzáférést.

A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha elfelejti a jelszavát, vagy az illetéktelenek számára bármely – nem a Szolgáltatónak felróható – okból hozzáférhetővé válik. Az AMNESIA OUTLET webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon, az alábbiak szerint.

Termékek kiválasztása

Az egyes Termékek oldalán választhatja ki a megrendelni kívánt Terméket és darabszámát (az alapértelmezett darabszám 1 db). A Szolgáltató korlátozhatja az egyes Termékekre leadható rendelési mennyiséget. A megrendelés elindításához adja meg a vásárolni kívánt darabszámot, majd kattintson a „kosárba” feliratra. Ezt követően a képernyő közepén felugrik egy ablak, melyben a felhasználó választhat, hogy megtekinti-e a kosár tartalmát vagy folytatja tovább a vásárlást. Amennyiben már befejezte a vásárlást, úgy a kosarába be kell lépnie, vagy az előbb említett módon, vagy a web jobb felső sarkában található kosár ikonra történő kattintással. Amennyiben még vásárolni szeretne, úgy a kosárból „vissza a boltba” ikonra történő kattintással léphet vissza az egyes termékkategóriákhoz és újabb termékeket helyezhet a kosárba. Amennyiben a kosár tartalmát meg kívánja vásárolni, úgy a vásárlás gombra szükséges rákattintania.

Szállítás módja

A termékek kiválasztását követően a csomag átvételi helyét szükséges megadnia. Választhat, hogy csomagját futárszolgálattal kéri kiszállíttatni, vagy azt a GLS csomagponton személyesen veszi át. Futárral történő kézbesítés esetén meg kell adnia telefonszámát, nevét, ha nem magánszemélyként vásárol, úgy cégnevét is, számlázási címét, illetőleg szállítási címét, ha az nem azonos a számlázási címmel.

GLS csomagponton való átvétel esetén kiválaszthatja, hogy melyik átvevő ponton kívánja átvenni a csomagot. Az átvevő pontok kiválasztáskor arról is információt kap, hogy az átvevő ponton lehetséges-e a bankkártyás fizetés.

Fizetési mód

A fentieket követően választhatja ki a fizetési módot, mely lehet készpénzes fizetés az átvételkor, valamint bankkártyás fizetés a rendelés leadásakor.

Összegzés, adatbeviteli hibák javítása

A fizetés módjának kiválasztását követően összegzést kap a rendeléséről, mely áttekintésével lehetősége van a megadatott adatokat ellenőrizni, az esetleges adatbeviteli hibákat azonosítani. Hiba észlelése esetén, visszalépéssel javítani tudja a rendelés adatait. Az ellenőrzés után is tévesen vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért a Szolgáltatót semminemű felelősség nem terheli. Amennyiben a vásárló a rendelés visszaigazolását követően észleli, hogy a szállítási adatai hibásak, úgy azt 6 órán belüli telefonon vagy e-mail-en történő jelzéssel még módosíthatja.

Amennyiben a rendelés adataiban hibát nem észlelt, úgy a „Megrendelés” gombbal a rendelése leadásra kerül. A rendelés leadása fizetési kötelezettséget keletkeztet a Vásárló oldalán. A rendelés leadását követően rendszerünk azonnal automatikusan, de legkésőbb 48 órán belül küld egy e-mailt, megerősítést a rendelésben leadott termékek feltüntetésével, a vásárlás összegével és a szállítási költségek feltűntetésével. Személyes átvételnél kérjük, minden esetben várják meg kollégánk visszajelzését (AMI NEM AZONOS A RENDELÉS LEADÁSÁT KÖVETŐ AUTOMATIKUS RENDSZERÜZENETÜNKKEL!), mielőtt útnak indulnak a csomagért!

Felhívjuk minden kedves vásárló figyelmét, hogy az internetes kereskedelemre vonatkozó jogszabályok értelmében, az áru megrendelése egyben kötelezettséget is keletkeztet a termék megvásárlására és átvételére.  A vásárló által leadott rendelés szerződéskötési ajánlatnak minősül, amely a visszaigazolással elfogadottnak tekinthető és a szerződés a felek között létrejön. A szerződés nem minősül írásbelinek, a kereskedő azt nem rögzíti, utóbb hozzáférhetővé nem válik.

Az automatikus visszaigazolását követően egy újabb e-mailben értesíti a kereskedő a vásárlót a megrendelés teljesítéséről, a termék kiszállításának időpontjáról.

Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy megrendelés leadását és annak automatikus visszaigazolását követően a kereskedő fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelés teljesítését megtagadja, így a létrejött szerződéstől elálljon. Ebben az esetben az automatikus visszaigazolást követően a kereskedő a vásárlót a megrendelés visszautasításáról és nem a teljesítésének várható időpontjáról tájékoztatja, ebben az esetben a vásárlónak fizetési kötelezettsége nem keletkezik.

A kereskedő a megrendelés teljesítését abban az esetben tagadhatja meg, ha a vásárló korábban megrendelt árut legalább két alkalommal nem vett át, vagy a vásárló által megjelölt kézbesítési címen a kereskedő korábbi kézbesítése legalább két alkalommal eredménytelen volt. A kereskedő visszautasíthatja a megrendelést abban az esetben is, amennyiben a vásárló korábban, legalább két alkalommal élt az indokolás nélküli elállás jogával, és megrendelt árut visszaküldte.

Vételár:

A termékek mellett feltüntetett ár a termék bruttó ajánlati egységára, amely forintban értendő. Az ajánlati ár az adott pillanatban érvényes, és csak akkor válik végleges árrá, ha a megrendelő a rendelési folyamat lépéseit szabályosan elvégzi, és a rendelést jóváhagyja. A termék és a szállítási szolgáltatás végleges ára az az ár, amely a jóváhagyáskor a termék megnevezése mellett, majd a rendelésről küldött visszajelző e-mailben is szerepel. A végleges ár csak a felek közös egyetértésével módosítható. Amennyiben valamely rendelés vagy rendelések bármilyen okból módosításra, összevonásra kerülnek, a módosított rendelésre a módosítás időpontjában érvényes szállítási és fizetési kondíciók vonatkoznak.

Teljesítés feltételei:

Rendelési, teljesítési feltételek

A www.amnesiaoutletshop.hu internetes áruházban történt rendeléssel minden vásárló kijelenti, hogy elfogadja a jelen általános szerződési feltételeket, tisztában van a rendelés menetével. A rendeléseket rendszerünk e-mailben automatikusan visszaigazolja. A termékeket külföldre jelenleg nem áll módunkban szállítani!

A Bekk X2 Kft. a megvásárolt termékeket raktárkészlet függvényében legkésőbb 1-3 munkanapon belül küldi el GLS futárszolgálattal; MPL házhozszállítás 5-7 munkanap kezelési idő, míg a szállítás ehhez képest plusz 1-4 munkanap, kivéve, ha az adott terméknél más szállítási határidő van feltüntetve. Készletünk folyamatosan változik, ezért előfordulhat, hogy a weboldalon még szereplő termék már nincs készleten és megrendelését nem, vagy csak részben tudjuk teljesíteni. Természetesen ilyenkor e-mailben/telefonon értesítjük Önt és egyeztetjük módosított rendelését.


Fizetési feltételek

Bankkártyás fizetés:

Az elfogadott kártyák: MASTERCARD, MAESTRO, VISA, VISA Electron

Webáruház online fizetési rendszerét a BORGUN Payments biztosítja. Az Online fizetési rendszerhez történő kapcsolódást és bankkártya adatfeldolgozást, biztonságos SSL kapcsolat mögött a BORGUN Payments bonyolítja le. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk a Borgun fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Borgun által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán. Ezzel vásárlóik adatai biztonságban maradnak, és a tranzakciókról a felhasználó email címére a BORGUN közvetlen küld értesítőt, vásárlási elismervényt.

A vásárlás technikailag úgy megy végbe, hogy a bankkártyával történő fizetési mód választása után a vásárló böngészője átirányításra kerül a BORGUN Payments biztonságos honlapjára, ahol a kártyabirtokos megadja a bankkártya adatait így azok sem cégünk, sem más illetéktelen személy birtokába nem juthatnak. A megadott adatokat, csak a bank szervere és az Ön gépe látja. A sikeres tranzakciót követően a böngészője visszaugrik a weboldalunkra, ahol igazoljuk a sikeres vásárlást.

A megrendelt áru személyesen történő átvételekor a megrendelés összege bankkártyával is kifizethető, amennyiben az átvételi ponton a bankkártyás fizetés lehetséges.

Fizetés utánvéttel:

A megrendelt áru kézhezvételekor kell a megrendelés összegét kifizetni készpénzben/bankkártyával a GLS
futárnak. (MPL házhozszállításnál, illetve Magyarországon kívül utánvételes fizetésre lehetőség nincsen.)

MAGYARORSZÁGI SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

Az áruházban kiválasztott és megrendelt termékeket a GLS futárszolgálatával vagy MPL házhozszállítással juttatjuk el Önökhöz. A kiszállítás határideje a rendelés feladásától számított 1-3 munkanap GLS futárszolgálat igénybevétele esetén (házhozszállítás vagy csomagpont), MPL házhozszállítás választásakor pedig 5-7 munkanap a kezelési idő, míg a szállítás ehhez képest plusz 1-4 munkanap. A GLS futárszolgálat munkanapokon, reggel 8 és délután 6 óra között kézbesítsenek. Kérjük, vegyék figyelembe, hogy nem tudjuk előre pontosan megmondani, hogy az adott területen mikor terítenek a futárok. Általában igaz az, hogy a felvételt követő következő munkanapon, munkaidőben kézbesítenek, ám határozott időpontra történő szállítást sajnos nem tudunk garantálni.
Amennyiben sem Ön, sem valamely családtagja nem tartózkodik otthon, akkor olyan címet adjon meg, ahol munkaidőben át tudja venni a csomagot (pl. a munkahelyét). A megjegyzésben feltüntethet egyéb tudnivalókat is a szállítási címmel kapcsolatban (pl. a kézbesítési időtartamtó való munkaidő), illetve feltétlenül adja meg mobiltelefonját a futár számára. Sikertelen kézbesítés esetén előfordulhat, hogy a megrendelést nem a következő munkanapon, hanem a futárral egy előre leegyeztetett időpontban fogja megkapni. A GLS Vevőszolgálat szintén munkaidőben, reggel 7 és este 8 között rendelkezésükre áll a csomagok szállításával kapcsolatban. Telefon: 06-1-802-0265, E-mail: info@gls-hungary.com, weboldal: http://www.gls-hungary.com

A Magyar Posta ügyfélszolgálata a következő weboldalon érhető el: https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat_kapcsolat, telefonszám:  06-1-767-8282 Hétfőtől

Magyarországon érvényes szállítási áraink:


20.000 Ft alatt 1.400.-Ft
20.000Ft felett 0 Ft  (INGYENES)
MPL házhozszállítás: 1990 Ft + 790 Ft kezelési költség

Díjaink a 27%-os ÁFÁ-t tartalmazzák


Amennyiben valamely megrendelt tételt nem áll módunkban kiszállítani, a szállítási költség a leadott megrendelés összegéhez igazodik.

Magyarországon kívüli szállítási feltételek:

Az áruházban kiválasztott és megrendelt termékeket a futárszolgálattal juttatjuk el Önökhöz. A kiszállítás határideje a rendelés feladásától számított 2-10 munkanap. A megrendelés automatikus visszaigazolását követően, a megrendelést követő munkanapon kapnak tájékoztatást a szállítás időpontjáról.

A szállítási díjak országonként eltérőek, azok pontos összegéről a megrendelés során, a szállítási cím megadása és az áruk kiválasztása után, még a megrendelés leadása előtt értesül a vásárló.

Sérült csomag

Kérjük, hogy a dobozt kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni. Ha olyan sérülést tapasztal a dobozon, mely a benne lévő áru károsodására utal, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot. Ha magán a dobozon van egy kis horpadás vagy karcolás, az még nem utal a benne lévő termék sérülésére. Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban térítésmentesen cserélni a küldeményt. Ha sérülést tapasztalnak, kérjük
haladéktalanul lépjenek ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatba az outlet@amnesia.hu e-mail címen vagy munkaidőben a 0630 338 2880 telefonszámon.

FOGYASZTÓT MEGILLETŐ ELÁLLÁSI JOG

Elállási jog

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Ha Ön elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre:

Szolgáltató neve: Bekk X2 Kft.
Székhelye: 1064 Budapest Podmanicky 71.
Telefon: 0630 338 2880
E-mail cím: outlet@amnesia.hu  

Elállását az alábbi nyilatkozatminta kitöltésével is gyakorolhatja:

„Elállási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt”

Ön határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

Az elállás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.

Kérjük, hogy a terméket az alábbi címre szíveskedjen visszaküldeni:

Amnesia Premier Outlet Center
2051 Biatorbágy, Budaörsi út 4.

Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

KELLÉKSZAVATOSSÁG

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a kereskedő hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

TERMÉKSZAVATOSSÁG

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

 

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik. A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék a Fogyasztónak történő átadásának a napja vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.


A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Ugyanazon hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Felhasználó a jótállásból fakadó jogok a kellékszavatosságból ill. a temékszavatosságból eredő jogosultságoktól függetlenül megilletik.


SZELLEMI TULAJDONJOG

Bármi, ami a www.amnesiaoutletshop.hu weboldalon található, beleértve a mikrooldalakat, a Kereskedő kizárólagos tulajdonát képezi, vagy az adott szerzői jog és/vagy védjegy tulajdonos kifejezett engedélyével került felhasználásra. Az oldal, vagy mikorooldalak bármely másolása, terjesztése, közvetítése, kihelyezése, linkelése vagy megváltoztatása a Szolgáltató engedélye nélkül szigorúan tilos. A jelen rendelkezések megszegése a szerzői jog,
védjegyek vagy egyéb szellemi tulajdon megsértésének minősül, amely a Felhasználó polgári vagy büntetőjogi felelősségre vonását vonhatja maga után. Az AMNESIA márkanév és logó a Szolgáltató tulajdona. A Szolgáltató minden ehhez kapcsolódó jogot fenntart magának.
A Szolgáltató jogosult jelen ÁSZF-et a Felhasználók tájékoztatása mellett, egyoldalúan módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően az első használat alkalmával válnak hatályossá a Felhasználóval szemben, az ezt követően leadott megrendelésekre vonatkozóan.


PANASZÜGYINTÉZÉS HELYE, IDEJE, MÓDJA


A Fogyasztó a termékkel vagy a Kereskedő tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait, panaszait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:


Kereskedő neve: Bekk X2 Kft.
Székhely: 1064 Budapest Podmanicky 71.
Telefon: 0630 338 2880
E-mail cím: outlet@amnesia.hu
weblap: www.amnesiaoutletshop.hu


A Kereskedő a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Kereskedő a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, és annak másolati példányát a Fogyasztó részére átadja.

A jegyzőkönyv tartalmazza, a fogyasztó nevét, lakcímét, a panasz előterjesztésének helyét, módját, idejét, a panasz részletes leírását, a Fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumokat és egyéb bizonyítékok jegyzékét, a Kereskedő panasszal kapcsolatos álláspontját, ha a kivizsgálás azonnal lehetséges, továbbá a jegyzőkönyv felvevőjének és a fogyasztónak az aláírását (kivéve a telefonon, egyéb hírközlési szolgáltatással előterjesztett panaszt), valamint a jegyzőkönyv felvételének helyét és idejét. A telefonon, egyéb hírközlési szolgáltatással előterjesztett panaszról készült jegyzőkönyv tartalmazza a panasz egyedi azonosítóját is.

A jegyzőkönyvet a panaszra adott érdemi válasszal legkésőbb 30 napon belül kell a Fogyasztó részére megküldeni.

Az írásban előterjesztett panaszt a Kereskedő, a beérkezésétól számított 30 napon belül írásban érdemben megválaszolja. A panaszt elutasító a választ a Kereskedő indokolással látja el. A panaszügyintés iratait a Kereskedő 5 évig őrzi meg, és az ellenőrző hatóságok részére bemutatja.

A panasz elutasítása esetén a Fogyasztó tájékoztatást kap arról, hogy fogyasztói jogvitát kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes békéltető testület előtt. A tájékoztatásban a Békéltető Testület elérhetőségei is szerepelnek (székhely, telefonszám, internetes elérhetőség). 


A békéltető testületekről a Fogyasztó az alábbi linken talál további információkat:

http://www.fogyasztovedelem.kormany.hu/node/8579

 

A Kereskedő székhelye szerinti békéltető testület az alábbi:

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Elnök: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

A vásárlásával kapcsolatos panaszát az alábbi platformon keresztül egy jóváhagyott vitarendezési testület elé is terjesztheti.

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU

 

ÁSZF, árak módosítása

A Szolgáltató jelen ÁSZFet, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.


Technikai korlátok

A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.